Klubben

Parkenov IK har för närvarande ca 50 aktiva medlemmar som varje vecka tränar ett par olika idrotter, beroende på säsong och väder. Förutom att vi är ett härligt gäng som sportar arrangerar vi varje år några festligheter som årsfest, sommarfest och kickoff. På sommarfesten brukar vi varje år prova en eller två nya idrotter som exempelvis frisbeegolf och padeltennis.

Vår klubblokal är beläget i centrala Örnsköldsvik där de flesta av våra idrotter utövas, men vi utövar även vissa sporter på andra närliggande orter. Parkenov IK är medlem i svenska riksidrottsförbundet, www.rf.se.

Kontakta oss

Vill du bli en i vårt härliga gäng eller har du kansken några frågor du vill få svar på? Använd kontaktformuläret nedan så svarar vi så fort vi kan!

Working..

Parkenov IK

Vill du bli en av oss?

Älskar du de sporter vi utövar och vill bli en av oss? Som en i vårt lag får du:

Idrotta på din egna nivå utan krav på prestation.

Möjlighet att prova på nya sporter.

Teamkänsla och vänner för livet.